Перейти до основного вмісту

Як набрати підписників в інстаграм

 Коли справа доходить до розкрутки, не так легко буде набрати підписників в інстаграм в 2021 році, як це було в 2019 і в 2020-му.

З більш ніж 1 мільярдом користувачів в місяць, ультра-розумним алгоритмом і безліччю креативних брендів, інстаграм - це дуже конкурентне місце, якщо ви хочете розширити свій аккаунт і збільшити кількість фоловерів.

Тому, якщо ви дійсно хочете виділитися, показати свій бренд і залучити більше підписників в Instagram, вам потрібно працювати розумніше і старанніше.

У статті ви дізнаєтеся про нові способи охоплення цільової аудиторії і залучення більшого числа читачів в Instagram:

Отримайте більше підписників Інстаграм з фірмовим і повним профілем

Якщо ви хочете отримати більше послідовників instagram на 2021 рік, вам потрібно звернути увагу на те, як виглядає ваш профіль Instagram в цілому.

Ваша подача - це перша можливість зробити відмінне враження і спонукати людей натиснути кнопку «підписатися». А оскільки ваш профіль в Instagram стає таким же важливим, як і ваш справжній будинок, ви повинні постаратся, що він виглядав вражаюче.

Профіль інстаграм

Коли хтось заходить на ваш профіль в Instagram, він через кілька секунд вирішить, чи стежити чи за вашими новинами. Як вони приймають це рішення? При швидкому прокручуванні, читаючи вашу біографію, або натиснувши на ваші історії.

Коли справа доходить до конвертації відвідувачів в підписників, це в першу чергу першокласний стиль ваших фотографій, який повинен бути неповторним в прямому сенсі.

Ви також повинні створити відмінну фотографію профілю інстаграм, ефективну біографію Instagram, активні історії та координуючі фотографії обкладинки для своїх основних моментів.

На щастя, легко створити професійно виглядаючий канал з ретельно підібраною і єдиною естетикою!

Чудова естетика  - НЕ нова тенденція. Насправді, компанії будь-якого розміру, від стартапів до супербрендів, шліфують свої канали, щоб залучити нових послідовників.

Ваш канал не обов'язково повинен бути супер витонченим, з бездоганними зображеннями, мега естетикою. Щоб бути успішним, він просто повинен відповідати вашим власним бренду і цільовій аудиторії.

Важливо, щоб кожен аспект вашого фіда і кожен пост збігався з естетикою, обраною вами для вашого бренду.

Тому, незалежно від того, публікуєте ви в Instagram Stories, публікуєте відео IGTV або створюєте яскраві моменти для своєї сторінки профілю, ви повинні переконатися, що все відповідає і відображає ваш загальний бренд і естетику Instagram.

Ви можете безкоштовно спланувати зовнішній вигляд свого Instagram-каналу, використовуючи маркетингову платформу Instagram, наприклад, Later. Пізніше ви зможете легко планувати свої пости заздалегідь, і ви можете перетягувати свої пости на візуальний планувальник, щоб створити кращий зовнішній вигляд для вашого бренду.

Є спеціальні сервіси для швидкого пошуку і автоматичної публікації постів в інстаграм, наприклад Bosslike.

Ось кілька порад, які допоможуть вам створити естетику у всіх аспектах Instagram:

Порада № 1: Ознайомтеся з Adobe Photoshop

Adobe Photoshop - дуже потужний інструмент, коли справа доходить до редагування і поліпшення вашої фотографії. Придбання навичок професійного фотографа і дизайнера - це відмінна інвестиція не тільки в те, щоб ваш канал в Instagram виглядав чудово, але і в тому, щоб реально набрати підписників в інстаграм.

Фото в інстаграм

Моя порада для створення єдиної стрічки Instagram - використовувати однакові 1-2 фільтра або пресету на кожній фотографії. Це дозволяє дуже легко забезпечити сумісність усіх ваших фотографій, а також скоротити час редагування.

Порада № 2: Використовуйте шаблони історій Instagram

Якщо ви регулярно публікуєте в Instagram Stories (що і має бути!), Ви можете почати використовувати шаблони Instagram Stories в цьому році. Це допоможе зробити ваші історії більш стилістичними.

Існує безліч різних додатків, таких як Canva і Unfold, які можуть допомогти вам у створенні шаблонів.

Порада № 3: Представте свій бренд через історії Інстаграм

Основні моменти в вашому профілі інстаграм дають вам можливість залучити нових підписників і дати їм уявлення про те, що являє собою ваш бізнес.

Тут ми створюємо серію історій спеціально для наших основних моментів в Instagram Stories, так що навіть якщо відвідувачі не будуть стежити за нами, вони все одно зможуть дізнатися новини пізніше.

Будьте впевнені, що історія завжди є ласою родзинкою.

Історії інстаграм

Створюйте історію в Instagram, щоб людям було дуже просто зрозуміти, як ви працюєте. Потім, в закінченні історії, додайте чіткий заклик до дії.

Не впевнені, що розміщувати на ваших основних моментах? Подумайте про ваші основні моменти в Instagram, як про цільові сторінки на вашому сайті. На прикладі інтернет-агазину ви можете створити окремі основні моменти для суконь, топів і взуття, або відсортувати їх по колекції, а потім створити інші основні моменти для поширених запитань або інформації про доставку.

Не забудьте переконатися, що зміст ваших історій в Instagram і значки, які ви використовуєте для обкладинок, повинні відповідати вашій загальній естетиці в Instagram!

Отримайте більше підписників в Instagram в 2021-му, використовуючи хештеги і теги розташування в своїх історіях в Instagram

2020 рік став ще одним бурхливим роком для Instagram Stories завдяки запуску ще більшої кількості функцій, таких як GIF-файли, музика, наклейки для покупок, опитування, питання і багато іншого!

І з такою кількістю нових креативних інструментів бренди стають все більш і більш креативними зі своїми історіями в Instagram, намагаючись залучити нову аудиторію і підтримати своїх фоловерів.

Але важливо пам'ятати основи, коли мова заходить про оптимізацію ваших Instagram-історій, поки ви зайняті тестуванням всіх нових функцій!

Історії Instagram з'являються на сторінці Instagram Explore, а це означає, що люди, які навіть не стежать за вами, можуть знайти і подивитися ваші історії.

І якщо їм подобається те, що вони бачать, вони можуть навіть підписатися на ваш профіль!

хештег інстаграм

Але крім появи на сторінці «Дослідження», ваша історія також може з'являтися в історіях для різних місць і хештегів!

Якщо ви не знали, більшість гео-локацій і хештегів в Instagram теж мають свої власні історії. Таким чином, ви можете дивитися будь-які недавні історії, які були опубліковані, використовуючи розташування або наклейку з хештегом, навіть якщо ви не знаєте цього користувача та не стежите за ним.

Це дуже мало використовується брендами в Instagram, тому, якщо ви хочете отримати більше читачів, прийшов час почати використовувати ці функції!

Все, що вам потрібно зробити, це додати хештег або наклейку з місцем розташування в ваші пости в інстаграм!

Ви також можете «зламати» Instagram, додавши хештеги, а потім приховавши їх, зменшивши розмір шрифту, використовуючи той же колір, що і фон вашого зображення, або додавши GIF або наклейку поверх хештегів.

Якщо ви берете участь в прямому ефірі, це ваш час, щоб сяяти і отримати більше послідовників в інстаграм! Будь то конференція, захід або свято, це час, коли люди більше інвестують в те, що відбувається в режимі реального часу в Instagram, тому зробити вашу історію доступною для інших - відмінний спосіб по-новому поглянути на ваш профіль в Instagram. Коли ваша історія додається в історію місця розташування, ви зазвичай отримуєте повідомлення від Instagram. Коли фотографія або відео з вашої історії відображаються на хештег або сторінці розташування, ви побачите назву цієї сторінки, коли подивитеся, хто бачив вашу історію.

Якщо ви перейдете на сторінку Instagram Explore, ви побачите живу історію для поточного міста, в якому ви перебуваєте - але ваша історія може бути додана до нього, тільки якщо ви додасте наклейку з місцем розташування в ваші Instagram-історії. Таким чином, ви точно не повинні втратити цю можливість бути перед новою аудиторією!

Діліться селфі, щоб отримати підписників Інстаграм

Не можна заперечувати, що Instagram все ще дуже соціальне місце. І люди хочуть стежити за акаунтами, до яких вони прив'язалися, незалежно від того, бренд це, впливові особи або той, з ким вони ходили в школу.

Тому важливо, щоб ваш обліковий запис в Instagram був якомога більш привабливим і зрозумілим, і дійсно показав, що представляє собою вас, ваш бізнес і бренд.

Крім того, ви знали, що фотографії з людьми отримують на 38% більше лайків в Instagram?

Один з найпростіших способів набрати нову аудиторію вашого бренду - це відео. Ви можете відразу встановити тон, поділитися деякими закулісними кадрами і показати, що відрізняє ваш бренд.

У 2020 році люди хотіли знати людей, що стоять за брендом набагато більше, ніж їх бізнес і продукти.

Селфі інстаграм

Крім того, немає кращого представника вашого бізнесу, ніж ви! Чому б не поділитися контентом про ваші бізнес-плани, запуски або спеціальні кампанії в цьому році?

Якщо ви зможете залучити свою команду в створення контенту компанії для вашого бренду, це додасть більше індивідуальності для ваших підписників. Ви можете виявити, що вашу сторінку побачать нові аудиторії, які вже пов'язані з вашими співробітниками і цікавляться вашим брендом!

Тому наступного разу, коли ви створюєте історію в Instagram або плануєте відео на IGTV, подумайте про те, щоб приділити більше часу  і познайомити підписників (старих і нових) з вашим брендом.

Створіть рекламу в Інстаграм, яка допоможе вам отримати більше підписників

Інстаграм є дуже конкурентним ринком для брендів, але це і реальна можливість залучити нових читачів на весь наступний 2021 рік, якщо ви представите правильний тип реклами новій аудиторії.

Запуск власної рекламної кампанії в Instagram не такий вже й складний, але може лякати багатьох власників малого бізнесу і впливових осіб, які раніше цього не робили.

Реклама в інстаграм запускається через Facebook. Після налаштування досить вказати, де саме показувати рекламу: стрічка facebook, instagram, історії і так далі. Існує цілий ряд різних типів реклами в Instagram, які ви можете запустити для свого облікового запису - від зображень і відеороликів в стилі каналу до рекламованих історій в Instagram, які будуть відображатися, коли ваша цільова аудиторія переглядає історії. Важливо переконатися, що ви націлені на правильну аудиторію!

На щастя, націлювання аудиторії в Instagram за допомогою реклами не може бути простіше - Інстаграм робить всю важку роботу за вас! Instagram вже привертає «схожу аудиторію», якій ви можете поділитися постом, або ви можете легко створити свою власну аудиторію в додатку, вибравши інтерес, віковий діапазон і стать, яким ви хочете рекламувати.

Наприклад, якщо ви публікуєте фотографію про магазин молодіжного жіночого одягу, ви можете показати свій пост людям, які зацікавлені в вас, живуть у вашому місті і є жінками у віці від 18 до 35 років. Але пам'ятайте, що запорука успіху реклами в Instagram - знати, який контент найбільше подобається вашій аудиторії. Тому витратьте деякий час на вивчення того, чи подобається вашій аудиторії вміст пропозиції.

Нарешті, переконайтеся, що у вас є сильний заклик до дії в вашій рекламі в Instagram.

Незалежно від того, чи привертає ваша реклама аудиторію на ваш профіль, ініціює покупки або перегляд вашої останньої колекції на вашому веб-сайті, ви повинні бути впевнені, що направляєте їх на свою домашню сторінку, де вони можуть дізнатися більше про ваш бізнес і пропозиції.

Просувайте свій контент в Instagram на інших платформах

Якщо ви хочете отримати більше підписників інстаграм, прийшов час подумати про свою стратегію як про частину ваших більш широких маркетингових зусиль і подивитися, як ви можете рости поза додатком Instagram.

Замість цього подумайте про те, як інші ваші маркетингові канали, такі як веб-сайт, новинна розсилка, Twitter, Facebook і YouTube, можуть привести вашу аудиторію на сторінку Instagram.

Перехресна реклама вашого контенту на інших каналах - це дійсно простий спосіб направити ваших існуючих підписників на свою сторінку в Instagram або представити себе новій аудиторії.

Ось декілька порад про те, як почати перехресну рекламу вашого контенту в інстаграм на інших платформах:

Інтегруйте свою стрічку Instagram в дизайн свого веб-сайту: це така проста зміна, яка дійсно може допомогти вам отримати більше передплатників в Instagram. Якщо ви розміщуєте свій сайт на WordPress, існує безліч різних плагінів, які можуть допомогти вам інтегрувати ваш Instagram-канал в ваш сайт. Тепер кожен відвідувач, який заходить на ваш сайт, побачить вашу прекрасну естетику в Instagram і, можливо, просто захоче побачити більше!

wordpress instagram


Запросіть аудиторію «дізнатися більше» в Instagram: якщо у вас є платформа, така як, наприклад, YouTube, яка дійсно процвітає, ви можете використовувати цю функцію, щоб запросити аудиторію відвідати свій канал в Instagram, особливо якщо Ви ділитеся чимось ексклюзивним там. Наприклад, якщо ви є модним брендом, ви можете поділитися попереднім переглядом своєї нової колекції на YouTube і запросити своїх глядачів ознайомитися з великим розкриттям всієї колекції в Instagram Stories на певну дату.

Додайте свій Інстаграм в свої маркетингові кампанії по електронній пошті: якщо у вас є невеликий колонтитул з посиланнями на ваші соціальні облікові записи, або надішліть цілого електронного листа, спрямованого на збільшення числа ваших підписників, не ігноруйте силу свого списку електронної пошти.

Створіть власний фільтр історій

«Доповнена реальність», або скорочено AR, може здатися жаргоном космічної ери, але ми насправді стикаємося з цим кожен день в Instagram!

Якщо ви помітили (або навіть випробували) милі вушка цуценя або фільтри серця в Instagram Stories, то ви використовуєте AR!

У 2018 році Facebook дозволив брендам створювати власні фільтри AR для Instagram Stories з запуском Spark AR Studio.

З тих пір ми бачили креативні фільтри AR Instagram Stories від Kylie Cosmetics, Rihanna, Gucci Beauty, Adidas і багатьох інших брендів і авторитетів.

Коли хтось використовує ваш фірмовий фільтр AR в своїх історіях, глядачі можуть побачити, хто його створив, і їм буде запропоновано спробувати його самостійно. Коли люди відвідують ваш профіль в Instagram, їм буде запропоновано випробувати фільтр, який є творчим способом залучити більше послідовників в Instagram і легко і весело показати ваш фільтр перед новою аудиторією.

Чи готові зробити стрибок в AR? Ось кілька порад по створенню фільтру, що настроюється Instagram Stories для вашого бренду:

Ви можете це зробити загальнодоступним: пам'ятайте, що кожен раз, коли хтось використовує ваш фільтр AR, назва вашого бренду буде у верхній частині поста, а також запрошення від Instagram, щоб спробувати його!

При виборі в режимі Селфі фільтр змушує серця заповнювати екран, і вам буде запропоновано позначити одного, кого ви хочете підтримати. Простий заклик до дії, подібний цьому, може вплинути на кількість акцій, які ви бачите за допомогою фільтра AR!

Увімкніть ваш брендинг: переконайтеся, що ви включили якийсь елемент вашого бізнесу в свій фільтр AR. Це допоможе підвищити впізнаваність вашого бренду і надасть дружні нагадування новій аудиторії про те, хто створив фільтр. Adidas відмінно справляється зі своїм фільтром AR!

Створіть довгострокові проекти Influencer, щоб отримати більше підписників

Маркетинг Influencer це все про створення справжньої довіри і лояльності з вашими послідовниками. І якщо ви співпрацюєте з впливовою особою для вашого бренду або бізнесу, вони виступають в якості вашого посла.

Але ключем до того, щоб отримати більше фоловерів в інстаграм за допомогою впливових блогерів Instagram, є наявність довгострокового проекту замість однієї із спонсорованих публікацій.

Замість цього працюйте над річними проектами з авторитетами і пробуйте різні тактики зростання, такі як роздачі в Instagram або поглинання, щоб отримати вигоду з аудиторії вашого впливового блогера.

Якщо ви дійсно хочете завоювати довіру і лояльність до бренду в довгостроковій перспективі, співпрацюйте з впливовою людиною, яка щиро захоплена вашим брендом і може демонструвати це своїй аудиторії круглий рік.

Їх чесна і справжня енергія для вашого бренду або бізнесу буде зустрічатися в їх повідомленнях, особливо якщо вони публікуються регулярно!


Джерело: www.reactiv.top

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно вибрати хостинг

 Правильний вибір хостингу для вашого сайту може бути складним процесом, і ви не повинні сприймати його легковажно. Отже, які фактори ви повинні враховувати при виборі веб-хостингу? У цій статті описані корисні поради щодо вибору кращого хостинг-провайдера: швидкість надійність безпека З такою великою кількістю хостингових компаній нелегко дізнатися, з якою з них працювати, і це рішення не треба приймати навмання. Ваші потреби Вибір «кращого» хостингу буде залежати від його унікальних потреб. Наприклад, якщо ви хочете почати працювати з WordPress, вам краще всього вибрати хостинг , який популярний серед користувачів WordPress. Якщо ви плануєте запустити інтернет-магазин, вам знадобиться хост, який зможе розмістити програмне забезпечення і витримувати величезну кількість операцій. Перш ніж почати покупку веб-хостингу, сядьте і схематично розпишіть, що вам потрібно від нього. Розглянемо наступні питання: Який тип сайту ви будете створювати? Наприклад, ви будете працювати з WordPress або

Інтернет-магазин на wordpress. Чи варто?

 Застрягли і не знаєте, чи варто робити інтернет-магазин на wordpress? Звісно так! Раз ви шукаєте таку пораду, значить немає досвіду в створенні магазинів на фреймворках і немає бажання купувати «подобу магазину» на маркетплейсах. Я особисто створив кілька штук і вони нормально працюють ось уже 3 роки. Але тут є багато підводних каменів для початківців. Спочатку поговоримо про них, щоб потім не виникало сумнівів в неправильному старті. Хостинг Інтернет-магазин на wordpress з товаром від 5000 одиниць (з фільтрами) не спритно працювати на звичайному шаред хостингу. Тут хоча б мінімальний VPS треба. Але якщо у вас невеликий магазинчик - беріть середній тариф. Я останні 5 років використовую хостинг Україна . Більш детально описано в статті про хостинг для магазину на вордпрес + вукомерс . Установка Woocommerce Woocommerce - основний плагін, який перетворює звичайний сайт на вордпрес в інтернет магазин. Він мультифункціональний і повністю безкоштовний. Не ведіться на рекламу незрозумілих р