В сьогоднішній статті ми коротко розглянемо деякі методи інтернет-маркетингу.
Інтернет-маркетинг як і звичайний маркетинг має на меті одержання прибутку від своєї справи. Оскільки інтернет на сьогоднішній день є засобом №1 для просування свого продукту або послуги завдяки миттєвій передачі інформації в будь-яку точку світу, інтернет маркетинг зайняв головне місце в системі побудови успішного бізнесу.
З чого почати інтернет-маркетинг?
Вибираємо ресурс для заробітку
До таких ресурсів відноситься сайт або блог. Ми можемо вибрати варіант заробітку за допомогою розміщення платної реклами інших виробників на своєму сайті, або ж створити сайт для реклами власного товару або послуги. Також можемо займатися за винагороду просуванням сайтів інших людей, після того, як детально вивчимо тему інтернет-маркетингу. Чому потрібно створювати сайт або блог? Справа в тому, що сайт це місце, куди заходитимуть відвідувачі по закладеній рекламі в інтернеті для глибшого ознайомлення з пропонованим Вами продуктом. Такі сторінки називають посадочними. На них сідає трафік від реклами.
І в першому, і в другому варіанті головна мета - забезпечити сайт активними відвідувачами.
Реклама ресурсу
1. Найбільший потік покупців приносить контекстна реклама. Це реклама у вигляді ненав'язливого рекламного оголошення в пошукових системах і на сайтах з схожою тематикою.
Як це виглядає?
Людина набирає запит в GOOGLE або Yandex. Їй в першу чергу потрапляють на очі сайти або блоги, які заплатили за рекламу цим пошуковим системам. Або ж відвідувач заходить, наприклад, на блог з темою про смартфони або подорожі. Йому в цей момент також ненав'язливо пропонують рекламу продукту, пов'язаного з цією темою. Оскільки рекламу бачать люди, зацікавлені в даному продукті, вона не викликає роздратування і тому не нав'язлива. Імовірність переходу читача за таким оголошенням величезна. Оплата знімається з замовника після переходу відвідувача завдяки рекламі на його сайт. Це оплата за клік.
Як створити контекстну рекламу в сервісі Google AdWords?
Вводимо назву рекламної кампанії та адресу сайту для переходу з оголошення. Вказуємо, в яких регіонах будемо рекламувати свої послуги, або послуги клієнтів, на якій мові. Задаємо час показу оголошення. Далі сервіс пропонує створити рекламне оголошення, а також підібрати слова-запити, за якими GOOGLE буде показувати людині дане оголошення. Власникам сайтів GOOGLE в свою чергу пропонує встановити на свій сайт гаджет AdSense. Цей гаджет автоматично показує контекстну рекламу на сайті веб-майстра.Вебмайстер отримує відсоток від Google за показ реклами на своєму ресурсі.
Маркетинг в соціальних мережах.
Для цього необхідно створити акаунти в популярних для обраного регіону соціальних мережах. Набрати по можливості максимальну кількість підписників відповідної цільової аудиторії ( регіону), потім давати туди посилання на сайт у вигляді цікавих постів. Хороша і презентабельна річ- створення бізнес сторінки з можливістю проводити аналітику діяльності підписників, кнопками зв'язку та ін. Сервіси Вконтакті та Фейсбук постійно створюють все нові можливості для того, щоб бізнес-сторінки на їхніх сервісах ставали все більш функціональними. Багато підприємців обрали основним методом заробітку тільки просування в соціальних мережах, без сайту. Але в мережах, в порівнянні з сайтом, поки що набагато менше можливостей по створенню красиво оформленого тексту, слайдів, відео, кнопок з можливістю замовлення продукту, скриптів, а також інших дуже важливих переваг. І все таки, багато маркетологів заробляють на просуванні і оформленні різних соціальних спільнот.
3. Замовлення рекламних статей на блогах схожою тематики з великою відвідуваністю. Такі статті носять рекомендаційний і ненав'язливий характер, вони підкріплені авторитетом блогера у його читачів.
Якісний контент
Ще один вірний спосіб висунути свій сайт, особливо блог, на вершину списку пошукових запитів. Тут головне - унікальний текст, ні у кого не переписаний, а також слова - ключі.
За таким ключам пошукова система видає сайт в пошуку після того, коли людина набрала відповідне слово. Найбільше пошуковики видають слова-ключі, які вказані в заголовках статей і повторюються в тілі статті не дуже часто. Якщо з ключами перегнути, вашу статтю пошукова система може віднести до заспамленої і не видавати за запитами відвідувачів. Для пошуку необхідних слів-ключів використовуйте сервіси Гугл АдВордс і Яндекс Вордстат. У них є можливість подивитися, скільки разів за останній день люди вводили в рядок пошуку необхідне слово або словосполучення. Запити бувають високочастотні, середньочастотні, низькочастотні, мікрочастотні. Найкраще створювати заголовок статті з словосполучень по середньо-, низько- і мікрочастотних запитах з точним попаданням в слово-ключ, оскільки на високочастотні запити, особливо запити з одного слова, висока конкуренція. В інших запитах конкуренція серед сайтів нижче, а ймовірність, що на сайт по таких запитах прийде саме покупець, а не просто роззява, набагато вища.
Семантичне ядро сайту-введення ключових слів в структуру коду самого сайту при його створенні. За цими словами сайти сортують роботи пошукових систем.
Текст, що продає
Коли людину зацікавило Ваше оголошення в пошуковій системі або на сайті з схожою тематикою, і він перейшов на сайт, потрібно утримати його увагу і схилити до покупки якісним продаючим текстом.
Для того, щоб зробити свою маркетингову кампанію максимально ефективною, необхідно в першу чергу визначитися з цільовою аудиторією і мовою, на якій вона говорить (сленг). Тут потрібно враховувати вік і стать цільової аудиторії, її інтереси і поведінку. Такий аналіз дає можливість підібрати максимально відповідні слова для реклами, які будуть близькі людям і зможуть переконати їх купити рекламований продукт.
Сподіваємося, статя була Вам корисною.

З чого почати інтернет-маркетинг?
Вибираємо ресурс для заробітку
До таких ресурсів відноситься сайт або блог. Ми можемо вибрати варіант заробітку за допомогою розміщення платної реклами інших виробників на своєму сайті, або ж створити сайт для реклами власного товару або послуги. Також можемо займатися за винагороду просуванням сайтів інших людей, після того, як детально вивчимо тему інтернет-маркетингу. Чому потрібно створювати сайт або блог? Справа в тому, що сайт це місце, куди заходитимуть відвідувачі по закладеній рекламі в інтернеті для глибшого ознайомлення з пропонованим Вами продуктом. Такі сторінки називають посадочними. На них сідає трафік від реклами.
І в першому, і в другому варіанті головна мета - забезпечити сайт активними відвідувачами.
Реклама ресурсу
1. Найбільший потік покупців приносить контекстна реклама. Це реклама у вигляді ненав'язливого рекламного оголошення в пошукових системах і на сайтах з схожою тематикою.
Як це виглядає?
Людина набирає запит в GOOGLE або Yandex. Їй в першу чергу потрапляють на очі сайти або блоги, які заплатили за рекламу цим пошуковим системам. Або ж відвідувач заходить, наприклад, на блог з темою про смартфони або подорожі. Йому в цей момент також ненав'язливо пропонують рекламу продукту, пов'язаного з цією темою. Оскільки рекламу бачать люди, зацікавлені в даному продукті, вона не викликає роздратування і тому не нав'язлива. Імовірність переходу читача за таким оголошенням величезна. Оплата знімається з замовника після переходу відвідувача завдяки рекламі на його сайт. Це оплата за клік.
Як створити контекстну рекламу в сервісі Google AdWords?
Вводимо назву рекламної кампанії та адресу сайту для переходу з оголошення. Вказуємо, в яких регіонах будемо рекламувати свої послуги, або послуги клієнтів, на якій мові. Задаємо час показу оголошення. Далі сервіс пропонує створити рекламне оголошення, а також підібрати слова-запити, за якими GOOGLE буде показувати людині дане оголошення. Власникам сайтів GOOGLE в свою чергу пропонує встановити на свій сайт гаджет AdSense. Цей гаджет автоматично показує контекстну рекламу на сайті веб-майстра.Вебмайстер отримує відсоток від Google за показ реклами на своєму ресурсі.
Маркетинг в соціальних мережах.
Для цього необхідно створити акаунти в популярних для обраного регіону соціальних мережах. Набрати по можливості максимальну кількість підписників відповідної цільової аудиторії ( регіону), потім давати туди посилання на сайт у вигляді цікавих постів. Хороша і презентабельна річ- створення бізнес сторінки з можливістю проводити аналітику діяльності підписників, кнопками зв'язку та ін. Сервіси Вконтакті та Фейсбук постійно створюють все нові можливості для того, щоб бізнес-сторінки на їхніх сервісах ставали все більш функціональними. Багато підприємців обрали основним методом заробітку тільки просування в соціальних мережах, без сайту. Але в мережах, в порівнянні з сайтом, поки що набагато менше можливостей по створенню красиво оформленого тексту, слайдів, відео, кнопок з можливістю замовлення продукту, скриптів, а також інших дуже важливих переваг. І все таки, багато маркетологів заробляють на просуванні і оформленні різних соціальних спільнот.
3. Замовлення рекламних статей на блогах схожою тематики з великою відвідуваністю. Такі статті носять рекомендаційний і ненав'язливий характер, вони підкріплені авторитетом блогера у його читачів.
Якісний контент
Ще один вірний спосіб висунути свій сайт, особливо блог, на вершину списку пошукових запитів. Тут головне - унікальний текст, ні у кого не переписаний, а також слова - ключі.
За таким ключам пошукова система видає сайт в пошуку після того, коли людина набрала відповідне слово. Найбільше пошуковики видають слова-ключі, які вказані в заголовках статей і повторюються в тілі статті не дуже часто. Якщо з ключами перегнути, вашу статтю пошукова система може віднести до заспамленої і не видавати за запитами відвідувачів. Для пошуку необхідних слів-ключів використовуйте сервіси Гугл АдВордс і Яндекс Вордстат. У них є можливість подивитися, скільки разів за останній день люди вводили в рядок пошуку необхідне слово або словосполучення. Запити бувають високочастотні, середньочастотні, низькочастотні, мікрочастотні. Найкраще створювати заголовок статті з словосполучень по середньо-, низько- і мікрочастотних запитах з точним попаданням в слово-ключ, оскільки на високочастотні запити, особливо запити з одного слова, висока конкуренція. В інших запитах конкуренція серед сайтів нижче, а ймовірність, що на сайт по таких запитах прийде саме покупець, а не просто роззява, набагато вища.
Семантичне ядро сайту-введення ключових слів в структуру коду самого сайту при його створенні. За цими словами сайти сортують роботи пошукових систем.
Текст, що продає
Коли людину зацікавило Ваше оголошення в пошуковій системі або на сайті з схожою тематикою, і він перейшов на сайт, потрібно утримати його увагу і схилити до покупки якісним продаючим текстом.
Для того, щоб зробити свою маркетингову кампанію максимально ефективною, необхідно в першу чергу визначитися з цільовою аудиторією і мовою, на якій вона говорить (сленг). Тут потрібно враховувати вік і стать цільової аудиторії, її інтереси і поведінку. Такий аналіз дає можливість підібрати максимально відповідні слова для реклами, які будуть близькі людям і зможуть переконати їх купити рекламований продукт.
Сподіваємося, статя була Вам корисною.
Коментарі
Дописати коментар