Перейти до основного вмісту

Розкрутка в соціальних мережах


На сьогоднішній день розкрутка в соціальних мережах дає просто неймовірні результати як у просуванні бренду, так і в продажі товарів чи послуг. SMM впевнено займає одне із найпочесніших мість інтернет маркетингу.
І ось чому:

  • мільйони активних користувачів;
  • миттєве розповсюдження інформації;
  • вибір цільової аудиторії та регіону для збільшення прибутку;
  • репости та відгуки;
  • простота у створенні бізнес сторінок в соціальних мережах на відміну від сайтів;
  • створення акцій, опитувань та подій;
  • можливість бескінечного завантаження фото та відео;
  • можливість встановлення додаткових сторінок для інтернет магазинів із категоріями товарів, корзиною замовлень та кнопкою зв'язку.
Для просування компанії в соціальних мережах необхідно зважати на наступні фактори:

  • Вконтакті - молоді мамочки, підлітки, інтернет-магазини
  • Фейсбук - бізнесмени, заможні люди, знаменитості
  • Твіттер - організації, підприємства, політики
  • Однокласники - консерватори та домогосподарки, плаття та телефони, ігри та віруси
  • Інстаграм - бренди, магазини, журнали, мода, різні дівахи, що вважають себе красунями та топ моделями, коротше- фото людей з величезним ВОВ (відчуттям особистої важливості) та любителів селфі.
Із власного досвіду скажу, що із розкруткою бренду, підняттям позицій сайту чи блогу найкраще справляється Фейсбук. Там немає обмежень на залучення друзів у спільноти чи на приєднання нових друзів. Аудиторія надзвичайно дружелюбна та активна. Це прекрасне місце для реклами бренду, організацій, семінарів, майстер-класів. На даний факт вказує статистика відвідувань сайту (Google Analytics) а також реальні результати у продажах.
Стосовно соціальної мережі вконтакті - тут люди швидше всупають у групи, є можливість створення у групі окремих сторінок із послугами, як у сайті (WIKI сторінки), можливість підключення додатку "інтернет магазин", гарно продається жіночий одяг, дитячий одяг, іграшки та мобільні телефони. 
Але вконтакті в порівняні з Фейсбук є ряд обмежень: 
  • Можливість запрошувати у групи тільки 40 друзів в день
  • Можливість приєднювати тільки 40 нових друзів в день
  • У 50 відсотків користувачів активована функція заборони запрошень у спільноти
  • Також там надзвичайно багато правил, за порушення яких видаляють акаунти та цілі групи. Тому при розкрутці групи у ВК треба бути надзвичайно обережним ( блокують акаунт за 10 одинакових повідомлень ( вважають спамом), за рекламу ненадійних сервісів, блокують групи за розкрутку в біржах накрутки лайків та в біржах репостів).
Швидкість завантаження сайту Вконтакті краща, ніж у Фейсбук.
Як Вконтакті, так і в Однокласниках надзвичайно висока конкуренція серед комерсантів. Може бути так, що ви створили групу, а продавати товар чи послугу немає кому - бо серед залучених друзів та підписників виявились такі самі комерсанти, і звичайних користувачів між ними вдень із ліхтарем не знайдеш. Такі люди не заходитимуть на вашу сторінку і не будуть цікавитись послугами, вони зосереджені тільки на власному прибутку. 
Однокласники по функціональності поступаються ВК та ФБ. 
Інстаграм доволі молода соціальна мережа, що створювалась спочатку для обміну фото через мобілки, та бізнес вліз і туди. В інстаграм люди використовують опис фото, що знаходиться в його лівій частині, як рекламу своїх послуг. Оскільки смартфони та айфони через їхню здатність влазитись у кишеню чи сумочку, розмножуються подібно людям, розкрутка в інстаграм набирає популярності. Адже ця соціальна мережа створювалась як мобільний додаток. Не пасуть задніх й інші мережі, у них також з'явились пристойні мобільні версії сайтів.
Тож варто подумати, де найкраще рекламувати свої послуги, зваживши попередньо на всі плюси та мінуси окремої соціальної мережі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Заробіток в інтернеті. На чому можна заробити? Мій досвід

Заробіток в інтернеті зацікавив мене в травні 2016- го. На той момент був тільки ентузіазм і рішення змінити нудне життя. Досвід і знання дорівнювали нулю. Я, як і всі, почав гуглити запит «як заробити в інтернеті без вкладень, або з нуля». Це стандартний перший крок 90% користувачів. Всі шукають халяву. Та так, щоб відразу і без геморою. Оновлення статті від 29.11.2019 Цю частину я дописую в листопаді 2019 го, значно пізніше написання самої статті. А саме - через 2 роки з моменту першої публікації. Вирішив одразу написати все як є. Сьогоднішній мій заробіток це: Створення клієнтам сайту або інтернет-магазину на cms wordpress з покупкою потрібного шаблону на Evanto Market. Написання SEO статей для отримання сайтом пошукового трафіку (відвідуваності). Створення на сайті посадочних сторінок (продає сторінка, текст і дизайн на якій здатні змусити купити товар або послугу). Запуск реклами таких посадкових сторінок в Facebook, Instagram, Google. Друге джерело прибутку -  блог Реактивний...

Як заробити на сайті. Досвід, інструкції

 Щоб заробити на сайті, треба спочатку вибрати його тип залежно від ваших можливостей. Весь заробіток в інтернеті зводиться до двох принципів - реклама чужого продукту і продаж свого. Коли визначилися з варіантом, можна або створити свій сайт, або купити готовий. Мій досвід в цій справі складається з ведення особистого блогу і 3-х інтернет магазинів. В принципі, тільки на сайтах дійсно можна отримувати більший прибуток. Не ведіться на всякі там заробітки на кліках і лайках в соціальних мережах. Ве це лохотрон. Я раніше теж з цього починав і навіть написав окрему статтю. Тепер у мене свої сайти. Види сайтів для заробітку Сайти в залежності від своєї структури, мети створення і методу заробітку поділяються на: блоги форуми лендінги візитки інтернет магазини біржі (фріланс, накрутка в соц. мережах, біржі замовлення текстів на сайт, пошук роботи і так далі). портфоліо Кожен вид сайту має свою специфіку в плані розкрутки, налаштування і труднощів створення. Як заробити на інтернет-мага...

Хто такі блогери і як вони заробляють

 Блогер - істота, яка вміє писати, фоткати або знімати відео ролики на youtube (в цьому випадку він буде влогером). Для особини характерна сильна тяга стати знаменитою і успішною завдяки своєму «багатому внутрішньому світу» або професіоналізму в конкретній сфері. Блогер - стадна тварина Життя поза соціумом для блогера смертельно небезпечне. Без відвідувачів, лайків та репостів він повільно і з агонією загине. Тому вони всіма силами прагнуть сподобається максимально більшій кількості юзерів. Чим більше підписників , тим більше «лаве» капає блогеру за рекламу. Крім того, ПВВ (почуття власної величі) у блогера гіпертрофовано і вимагає щоденної дози коментарів, лайків, репостів. Успішні блогери створюють «елітні» клуби, щоб підкреслити свою неповторність і компетентність. Туди згодом підтягуються новачки, які складають основу аудиторії перших і які як дійні корови приносять прибуток своїм кумирам, купуючи все, що їм впарюює перо «чесного» гуру. Види блогерів Блогери - вебмайстри . Вмію...