На сьогоднішній день розкрутка в соціальних мережах дає просто неймовірні результати як у просуванні бренду, так і в продажі товарів чи послуг. SMM впевнено займає одне із найпочесніших мість інтернет маркетингу.
І ось чому:
- мільйони активних користувачів;
- миттєве розповсюдження інформації;
- вибір цільової аудиторії та регіону для збільшення прибутку;
- репости та відгуки;
- простота у створенні бізнес сторінок в соціальних мережах на відміну від сайтів;
- створення акцій, опитувань та подій;
- можливість бескінечного завантаження фото та відео;
- можливість встановлення додаткових сторінок для інтернет магазинів із категоріями товарів, корзиною замовлень та кнопкою зв'язку.

- Вконтакті - молоді мамочки, підлітки, інтернет-магазини
- Фейсбук - бізнесмени, заможні люди, знаменитості
- Твіттер - організації, підприємства, політики
- Однокласники - консерватори та домогосподарки, плаття та телефони, ігри та віруси
- Інстаграм - бренди, магазини, журнали, мода, різні дівахи, що вважають себе красунями та топ моделями, коротше- фото людей з величезним ВОВ (відчуттям особистої важливості) та любителів селфі.
Стосовно соціальної мережі вконтакті - тут люди швидше всупають у групи, є можливість створення у групі окремих сторінок із послугами, як у сайті (WIKI сторінки), можливість підключення додатку "інтернет магазин", гарно продається жіночий одяг, дитячий одяг, іграшки та мобільні телефони.
Але вконтакті в порівняні з Фейсбук є ряд обмежень:
- Можливість запрошувати у групи тільки 40 друзів в день
- Можливість приєднювати тільки 40 нових друзів в день
- У 50 відсотків користувачів активована функція заборони запрошень у спільноти
- Також там надзвичайно багато правил, за порушення яких видаляють акаунти та цілі групи. Тому при розкрутці групи у ВК треба бути надзвичайно обережним ( блокують акаунт за 10 одинакових повідомлень ( вважають спамом), за рекламу ненадійних сервісів, блокують групи за розкрутку в біржах накрутки лайків та в біржах репостів).
Як Вконтакті, так і в Однокласниках надзвичайно висока конкуренція серед комерсантів. Може бути так, що ви створили групу, а продавати товар чи послугу немає кому - бо серед залучених друзів та підписників виявились такі самі комерсанти, і звичайних користувачів між ними вдень із ліхтарем не знайдеш. Такі люди не заходитимуть на вашу сторінку і не будуть цікавитись послугами, вони зосереджені тільки на власному прибутку.
Однокласники по функціональності поступаються ВК та ФБ.
Інстаграм доволі молода соціальна мережа, що створювалась спочатку для обміну фото через мобілки, та бізнес вліз і туди. В інстаграм люди використовують опис фото, що знаходиться в його лівій частині, як рекламу своїх послуг. Оскільки смартфони та айфони через їхню здатність влазитись у кишеню чи сумочку, розмножуються подібно людям, розкрутка в інстаграм набирає популярності. Адже ця соціальна мережа створювалась як мобільний додаток. Не пасуть задніх й інші мережі, у них також з'явились пристойні мобільні версії сайтів.
Тож варто подумати, де найкраще рекламувати свої послуги, зваживши попередньо на всі плюси та мінуси окремої соціальної мережі.
Коментарі
Дописати коментар