Блогер - істота, яка вміє писати, фоткати або знімати відео ролики на youtube (в цьому випадку він буде влогером). Для особини характерна сильна тяга стати знаменитою і успішною завдяки своєму «багатому внутрішньому світу» або професіоналізму в конкретній сфері.
Блогер - стадна тварина
Життя поза соціумом для блогера смертельно небезпечне. Без відвідувачів, лайків та репостів він повільно і з агонією загине. Тому вони всіма силами прагнуть сподобається максимально більшій кількості юзерів. Чим більше підписників, тим більше «лаве» капає блогеру за рекламу. Крім того, ПВВ (почуття власної величі) у блогера гіпертрофовано і вимагає щоденної дози коментарів, лайків, репостів. Успішні блогери створюють «елітні» клуби, щоб підкреслити свою неповторність і компетентність. Туди згодом підтягуються новачки, які складають основу аудиторії перших і які як дійні корови приносять прибуток своїм кумирам, купуючи все, що їм впарюює перо «чесного» гуру.
Види блогерів
Блогери - вебмайстри. Вміють створювати з горем навпіл блог на wordpress або blogger. Вміють писати і навіть відкривали кілька разів photoshop. Спамлять в коментах на інших сайтах цілодобово. Є читачами старших блогерів, «заклик» яких в армію блогерів відбувся на рік раніше і вони є для інших «дідами». Діди пишуть про свій «багаторічний» досвід, настановлюючи на шлях істинний духів.
Блогери - інстаграмери. Зі створенням окремого блогу на cms не знайомі. Пишуть мало, в основному хештегами. Стать - дівка. Основний вид діяльності - реклама бренду. Плошадка для реклами - приватне тіло в акаунті instagram. Прибуток - оплата брендом звисання з тіла блогера його товару.
Блогери - фейсбукери. Нічого не пишуть взагалі. Постять розумні цитати знаменитостей і вказують при цьому свій настрій. Діляться «сміщним» або сумним відео. Мотив - невивчений досі.
Влогери. Гвалтують youtube без перерви. Перевантажують сервер гугла тоннами «унікальної» реклами зі шматочками відео роликів в перервах. Особливо люблять дітей. Для дітей створюють цілі серіали з оглядами іграшок і цукерок з посиланнями на сайт рекламодавця. ( «Горе тому, через кого спокуса прийде» - ця цитата їм пофіг). Ще один підвид влогерів займається псевдонауковою діяльністю в сферах життя, не відомої їм до вчорашнього дня: історія, фізика, космологія, релігія. Але попит породжує пропозицію і коли тема стає затребуваною - ми отримуємо тисячі новоспечених «фахівців» в youtube по будь-якому питанню. Результат - ми перестаємо вірити людям в принципі.
Для чого створюються блоги
Блоги створюють для прибутку. Це єдина мотивація людини. Навіть якщо блогер переконує себе і інших в зворотному. Основний дохід - реклама чужих або своїх продуктів. Чим більше відвідувачів, тим більше дохід трударів інтернету. Найбільш упороті заробляють пристойні гроші, не гребуючи ніякої мораллю (реклама казино і букмекерських контор, інтим). Чесніші рекламують свої реальні послуги або ж ретельно перевіряють своїх рекламодавців щоб не обісратись не втратити довіру публіки.
Основні тематики блогерів
Тематика, яку вибирає блогер, прямо залежить від її статі і iq:
Чоловіки блогери:
- техніка
- рибалка
- футбол
- автомобілі
- IT
- політика
- всі баби стерви
- історія
Жінки блогери:
- мода
- туризм
- шопінг
- секс
- відносини
- всі мужики козли
- їжа
- в'язання
- вишивка
Чим вужча ніша блогу, тим дорожче коштує реклама на ньому. Рекламодавці зацікавлені, щоб всі відвідувачі сайту були їх «цільовою» аудиторією.
Тривалість життя блогера
90 відсотків блогерів в результаті своєї низької позиції в харчовому ланцюгу гине, так і не вилупившись з яйця. Деяка кількість після вилуплення НЕ доповзає до води. Окремі особини в силу слабких фізичних даних не витримують конкуренції. Залишається 1 відсоток, який доживає до похилого віку. Цей відсоток повинен кожен день шукати нові способи здобування їжі.
Де створити особистий блог?
В залежності від уподобань, умінь і поставлених цілей можна починати на одному з вище перерахованих майданчиків: особистий блог на cms, акаунт в інстаграм або youtube.
Свій окремий блог вимагає технічних знань в процесі його створення та зберігання в робочому вигляді. Акаунти в соц мережах позбавляють від цих турбот, але і позбавляють деяких переваг окремого блогу (постійні нові відвідувачі від google і yandex). У випадку з соц. мережами типу інстаграм аудиторія - передплатники, число яких треба постійно збільшувати. Youtube працює за принципом seo розкрутки - чим популярніше відео, тим вище його показує у видачі та тим більше нових глядачів. Але вимагає досвіду роботи з відео.
Джерело: https://www.reactiv.top/bloger/
Коментарі
Дописати коментар